msd43msd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satıcıların işine çomak sokmuş olacağım biraz o yüzden kafama takıldı çok satan var r10da
İnsanların para ödemek yerine ücretsiz şekilde yararlanması daha hoş olacaktır bence en azından fahiş fiyatlar ödemezler.