Akmerttan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ramazan ayında hayır yapmış olursunuz hocam, bence bir sorun yok.
Satıcıların işine çomak sokmuş olacağım biraz o yüzden kafama takıldı çok satan var r10da