onlinewolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Cursorda kullanim limitli mi? Ornegin 20dolarlik satin alma sonrasi, limit bitince standart modelden devam ediyormu yoksa yeni ucretmi istiyor
standart modelden devam ediyor ama çok işlevsiz. tasarım vs konusunda çok zayıf. asistanın bir tık üstü

akat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windsurf daha pahalı ama daha kaliteli 100bin tl harcadım tecrübeyle sabit
hocam sabit her ay 500-600$ harcıyorum. cursor daha pahalı net takibi daha zor (önceden istek saydırıyordu) şimdi hemen bitiyor. 200$ paket bile 20 günde bitebiliyor. windsurfden çok daha iyi yazıyordu (hala öyle bence) ama belirttiğim gibi yeni modelle makas daralmıs. en azından küçük orta çaplı aşırı büyük olmayan projelerde windsurf sorun yaratmıyor.