Bende kendime bunu soruyorum hep, bu mantıkta mesela tanıtımlarımı tanesi en az 1 K dan satmalıyım ama bende 300 TL

1 K yapsam aç kalıcam kimse almayacak, çünkü sizin saydıklarınız gıda mecbur alınıyor, diğer işçilik olaylarını zaten hiç yazmıyorum, kendi beceremeyenin vay haline, allah hepimizin yardımcısı olsun