Konu yeni açıldı sandım

Explorer kullanan ya da başka gezegenden biri galiba dedim

Çünkü bu kadar maruz kalıp bu kadar yeni bir şeymiş gibi davranamazsın
Ama 3 yıllık konuymuş, gerçekten vay be...
Forumda ve sosyal medyada popülerliği yokken tesadüfen bir haber sayesinde deneyimleyip konusunu açmıştım

Çok şaşırmışım görmediğim tecrübe etmediğim farklı birşeydi.
Kendi aramızda ya kod yazan kod nasıl yazılır bu nedir diye gırgırını sohbetini yapıyorduk odada 😅