Mediha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu yeni açıldı sandım Explorer kullanan ya da başka gezegenden biri galiba dedim Çünkü bu kadar maruz kalıp bu kadar yeni bir şeymiş gibi davranamazsın

Ama 3 yıllık konuymuş, gerçekten vay be...
Forumda ve sosyal medyada popülerliği yokken tesadüfen bir haber sayesinde deneyimleyip konusunu açmıştım Çok şaşırmışım görmediğim tecrübe etmediğim farklı birşeydi.
Kendi aramızda ya kod yazan kod nasıl yazılır bu nedir diye gırgırını sohbetini yapıyorduk odada 😅