sitenianlat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vay be...
Konu yeni açıldı sandım Explorer kullanan ya da başka gezegenden biri galiba dedim Çünkü bu kadar maruz kalıp bu kadar yeni bir şeymiş gibi bahsedemezdin

Ama 3 yıllık konuymuş, gerçekten vay be...