Geçen birisini dinliyorum. Adını unuttum.

Konu hakkında adam yorum yapıyor. Spiker "Efendim dediğiniz gibi olmasa süreç böyle işlese ne olurdu" diyor.

Adamda "o süreç bir gelsin o zaman konuşuruz" diyor.

O yüzden öyle bir sürece gireceksek o zaman konuşalım