Geçen birisini dinliyorum. Adını unuttum.
Konu hakkında adam yorum yapıyor. Spiker "Efendim dediğiniz gibi olmasa süreç böyle işlese ne olurdu" diyor.
Adamda "o süreç bir gelsin o zaman konuşuruz" diyor.
O yüzden öyle bir sürece gireceksek o zaman konuşalım