Ben israille savaştan vs çekinmiyorum. Amerikayla savaştan bile. Asıl korkutan, içerde yapılacak olan Türk katliamları ve arkadan vurulmamız. Herkes gerçeği biliyor. Herkes ne olacağını biliyor. Ama açık açık bile söylemiyoruz çünkü söylersek hapse gireriz. Kendi ülkemizde kendi milletimizin gelecek kaygısını dile getirirsek hapse girebiliriz. Aaaa fark ettimde işgal altında olsak ta aynısı olurdu. Demek ki zaten işgal altındayız