Ufak çaplı gitti dedim aha bomba yedik aradan 20 dakika geçti kendine geldi gene bir yerlerde bir şey oluyor
kanum istanbul kadıköy evet internette sıkıntı var hocam
Bir kaç gündür internette yavaşlamalar hissediliyor. Sağlayıcı kaynaklı mı bilmiyorum fakat bu durumla ben de karşılaşıyorum.
Bugün modemi resetledim şu ana kadar bir problem çıkmadı.
O kadar garip ki;
Şu an mobilden giriyorum Wifi bağlı ancak bilgisayarda internet yok resmen. Hiçbir sayfa açılmıyor.