Arkadaşlar selam,
Son yarım saattir falan internetimde sürekli dalgalanma var. Mobilde sorun yok, PC'de sayfalar çok geç açılıyor hatta hiç açılmadığı da oluyor.
Speedtest baktım zar zor 90 Mbps alabiliyorum herhangi bir sorun görünmüyor ancak sanki böyle saldırı varmış gibi sayfalar çok ağır ve geç yükleniyor.
Sadece R10'a özel değil bu arada genel olarak YouTube, Kick, Google Analytics vs.

Sizde durum nedir?