Konu
Sadece vergi ödemek için çalışıyorum gibi hissediyorum.
05-03-2026, 21:26:11
#5
cozucem
Ses çıkarma vergi verdiğimiz için yaşıyoruz Vergi olmasa bizi yaşatmayacaklarına eminim.