Konu
Sadece vergi ödemek için çalışıyorum gibi hissediyorum.
05-03-2026, 21:21:19
#4
Vfreaks
Bilgekut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Valla karşıma geçipde devlet şunu yaptı diyenin ümüğünü sıkasım geliyor. Ben yapıyorum ulan ben diye.
Sakıncası yoksa sektör nedir hocam? Meraktan soruyorum maksat muhabbet olsun