Konu
Sadece vergi ödemek için çalışıyorum gibi hissediyorum.
05-03-2026, 21:18:09
#3
Bilgekut
Vfreaks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ülkemiz vergi konusunda çok gaddar malesef hocam. Allah yardımcınız olsun
Valla karşıma geçipde devlet şunu yaptı diyenin ümüğünü sıkasım geliyor. Ben yapıyorum ulan ben diye.