Kazandığım parayı önceki ayın vergisisine yatırıyorum gibi hissediyorum. Tamam diyorum gelen ayın vergisini kapattım, bu ayınkini de kenara ayırayımda en azından gelecek ay rahat ederim diyorum. Birde bakıyorum elimde para kalmamış. Gelen ayda tamam bu ay geçmiş vergi derdi yok diyorum pat gelir geçer vergisi, gelir vergisi vs.Arabanın bilmem ne sigortası, bilmem ne vergisi.
Tamam arada ölmeyecek kadar gıda alışverişide yapıyorum fakat, köle olsam daha mı rahat ederdim diye düşünmüyorum değil.