Lecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İle göre değişiyor sanırım samsun için çok iyi şeyler söylemiyorlar bakalım ben kendi hattımı götüreceğim sanırım evde bir sürü eski sim var onlardan alıp yem yaparım da sim kartı olmadan telefonu ne yapacaksın vs derlerse ne diyeceğim bilmiyorum.
korkutmaya çalışıyorlar hocam, sıkıntı olmaz merak etmeyin. kamerası olmayan tuşlu telefon götürün. zaten telefonu sadece ilk girişte cihazdan geçerken çıkaracaksınız. sonra cebinizde kalabilir. koğuşa girdikten son bir şey olmaz. komutanlardan birisi gelip de askercell var mı diye kontrol etmez. sadece geceleri bazen kontrol olur akıllı telefon vs sokan var mı diye baskına gelirler

25 adet haki yeşil tişört, boxer ve çorap renk farketmez alın kullandıkça atarsınız çöpe. uzun bi kilit alın botlarınızı birbirine kitlerseniz. benim yaptığım yerde bazılarının yeni botlarını alıp eski botları koymuşlardı. denk gelir mi gelir yani

strese girmeye hiç gerek yok. akılına takılan konular olursa alıntılayın cevap veririm.