İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesi aynı tutması üzdü D:

Şaka şaka iyi ol var ol @alastyr;
Şaka bir yana, böyle samimi yorumlar bizi gerçekten mutlu ediyor. Destekleriniz ve güzel sözleriniz için teşekkür ederiz, varlığınız bizim için değerli