Askercell vs alma bence ben Isparta'da şubat ayında yapmıştım. Birlikte 3 kişide askercell vardı komutanlar uğraşamayız normal tel kullanın dedi geçti onu görmezden geliyorlar gündüz sessizde kullanman gerek komutanlar agrasif olursa titreşimi'de kaparsın yada birlik içinde yeni hat satıyorlar 1 günü de hat alacam diye öldürürsün almamak işine gelir anlayacağın.
İle göre değişiyor sanırım samsun için çok iyi şeyler söylemiyorlar bakalım ben kendi hattımı götüreceğim sanırım evde bir sürü eski sim var onlardan alıp yem yaparım da sim kartı olmadan telefonu ne yapacaksın vs derlerse ne diyeceğim bilmiyorum.