Askercell vs alma bence ben Isparta'da şubat ayında yapmıştım. Birlikte 3 kişide askercell vardı komutanlar uğraşamayız normal tel kullanın dedi geçti onu görmezden geliyorlar gündüz sessizde kullanman gerek komutanlar agrasif olursa titreşimi'de kaparsın yada birlik içinde yeni hat satıyorlar 1 günü de hat alacam diye öldürürsün almamak işine gelir anlayacağın.