Aktif Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 hattı sokun birisini verirseniz kırarlar sorun olmaz 180 TL çıkarırsınız 21 gün sonra. 180 den düştük biz 😄
2 hat götürüp birini feda mı ediyoruz anlamadım

Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle derlerse içerde pttden askercell alırsın dediler diyeceksin hocam
Ayrıca kalabalıkta öyle didik didik aramazlar ya benim öyle çantayı açtılar askerler üstten baktı öyle yalandan geç dediler sivil hattımı valizin altında bi yere koymuştum iphonum vardı o zaman onu bile sokarmışım istesem
Bazı illerde dediğiniz durumu duydum çok fazla denetim vs yapmıyorlarmış. Samsun için binbaşının özel emri var diyorlar bakalım neler bekliyor bizi.

Sick16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ateş idare er
topçu taburu / erzincan
2 gün önce geldim, yazıcıydım hayatımda geçirdiğim en kolay 24 gündü Erdi üsteğmen, murat uzman, ahmet uzman hepsi çok kral insanlardı 3-5 defa anca eğitim vermişlerdir. Ben zaten yazıcı olduğum için eğitimde almadım yazıhanede oturdum sadece excel'de işlemler yaptım. bizim koğuşta herkes sivil hattı hiç bir şey demediler.

samsun şubatt celpinden dönenler havanın iyi olduğu her gün eğitime gideceksiniz öyle tatil havasındaysanız üzülürsünüz vs dediler. umarım rahat geçer