frozenruzgar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam 1 sene önce 3d yazıcı aldım ama kullanmayı hala gram bilmiyorum figürler yapmak istiyorum ama hiçbir bilgim yok makinem Anycubic Kobra S1 Comba Kapalı Kutu yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba marka olarak kötü bir seçim yapmışsınız hocam hobi için sorun çıkarmaz ama ticari kullanım için sizi zora sokabilir makina. İnternette figürün ingilizce adının sonuna stl yazmanız yeterli. Makerworld kullanabilirsiniz filament olarak s1 de elas kullanabilirsiniz. Wp gruplarını takip edin edin orada stl paylaşımları oluyor ayrıca telegramda. Kafanıza takılanları pm ile her zaman sorabilirsiniz
Serhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Faruk TURGUT; işin uzmanı, ona danışabilirsiniz
Teşekkürler