Merhaba,

Mac işletim sisteminde kişisel mailime outlook, word, excel gibi programları güncel sürümde kullanabileceğim office 365 lisansı arıyorum.
Fiyat bilgisi ve aktivasyon türü ile birlikte konu altında ya da pm'den iletişime geçebilirseniz sevinirim.

Teşekkürler.