Astrolojiye pek inanmıyorum açıkçası. Silkeleme yöntemi gibi görünüyor hep.
Üstelik yapılan yorumlar 10 insandan 8'ine zaten hitap edecek şekilde genel geçer yazılıyor.
İnsanların hayatında aşk, para ve sağlık ile alakalı konular mevcut. Buna hangi yorumu yaparsanız yapın illaki biri tutar.
Yorumlarda da belirtildiği gibi astrolojinin hayatında büyük bir rol oynamasına izin veren insanlar var ve muhabbetleri hiç çekilmiyor

En iyisi uzaktan bakmak.
Tabiki hocam hak veriyorum size de o yuzden biraz dusuncelere kapilmistim😊