Kubrick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birkaç saat içinde düşmesi lazım. Sistemde "bedelli askerlik" şeklinde belirmesi gerekiyor. Hala görünmezseniz en yakın askerlik şubesine gidip durumunuzu anlatın, yardımcı olurlar. İşin peşinden koşun, zamlı tarifeye kalmayın.
halletim hocam yatırdım sağolun yorumunuz için dediğiniz gibi 1-2 saat sonra düştü ekrana