RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırsam serverlara erişimlerde sıkıntı var yakın zamanda çözerler diye düşünüyorum
yok burda sadece topluluk sunucuları olacakmış resmi sunucular CS2'de kalacak