MUSTAFAGCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
csgo gelmedi, hep vardı zaten. Sadece ayrı şekilde kütüphaneye geldi. Öncesinde de cs2 üzerinden legacy olarak girilebiliyordu.


Adamlar getirmiş işte

CS 2 içerisinde legacy olarak var mı yok mu bilmiyorum. Fakat bu oyun yeni