ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla forumdan sürekli custom api alıyorum bende ama en son 7 günlük free claude pro kodu buldum.Dünden beri Sonnet 4.6 ile ufak tefek eksiklikleri tarayıp düzeltiyorum.Artık iyice anladım forumda satılan custom apiler kesinlikle opus 4.6 yada sonnet 4.6 değil.Zaten sürdürülebilirliği yok bu işin.Kiro hesapları patlayınca çoğu custom apide uçtu.Kafayı kırdım 100$ max paketi alacağım.Boş yere custom api diye kodların içinden geçmişim
Ben 20 dolarlık olandan aldım hiç yetmiyor 100$ şart