Merhabalar arkadaşlar, biliyorum sıfır telefonlara 12 ay taksit imkanı yok ama belki bir yolunu bilen bir üstat vardır umuduyla yazıyorum.
kapalı kutu TR iphone 17 almak istiyorum mümkünse 12 taksit ve vade farksız olması benim için muazzam olur. Eğer bu konuda yardımcı olabilecek biri varsa lütfen pm atsın.
Antalya içi elden alabilirim benim için daha iyi olur