ahmetoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyimisin hocam nedir bu bana uyguladığın mobing yeter senin yüzünden r10 a ara vericem hep konularımı baltalayıp ezikliyorsun beni.
Zaten üç günde bir ara vermiyor musun? Bu bile benim görüşümü destekler nitelikte olduğumu düşünüyorum