Yine düştük bi kumpasa... şu gelecek sene ödemelerine de dikkat ederek alım yapmak lazım sanırım vereceğiz artık 12K yı paşa paşa.
Aradaki farktan daha ucuza forumda taşıma hizmeti alabilirsiniz site sayısına bağlı olarak çok daha uyguna gelir hocam.
Bizde yenileme ücretini ödemiyoruz yeni paket alıyoruz kendi referans linkimizle + %20 daha indirim almış oluyoruz:
https://xupa.net/hostinger-seo
48 aylık alım yapabilirsiniz kafam rahat olsun istiyorsanız.