ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobese olmayan kamera olmayan ve şikayet edilmicez diye düşünülen tüm ışıklarda ihlal yapılıyor. Bu zıhnıyette biri kırmızıda geçti ve aracıma 98 bin tl zarar verdi. Araca kamera taktırdım ters yön & kırmızı ışık yaya geçidi ihlalı ne görürsem 112 e iletiyorum. Ben kurala uyuyorsam herkes uyucak ben terse girmemek için 1 km fazla yol yapıyorum 1 dk kazancam dıye adam terse giriyor ışıktan geçiyor bir kere ceza yerlerse birdaha yapmıyacaklardır heleki şuanki cezalarla
Şu ihbarlar için %10 komisyon verseler, inanıyorum ki herkes kamera takar ve artık kuralsızlık çok minumum seviyelere düşer