Çoğu insan dinini seçmiyor, din onları seçiyor. Kültürden doğduğu yerden kaynaklı tamamen. Müslüman'ların çoğunun dinini - ayetlerini araştırsa saçma, mantıksız bulacağına eminim. Örneğin Nisa 34. Ayeti söyleyebilirim, mantıklı açıklamasını yapacak kimse yoktur (onun 10 farklı anlamı var gibi açıklamaları dikkate almıyorum bas baya dövün yazıyor çünkü) bunun gibi bir çok ayette var kadınları değersiz kılmaya yönelik. Birde hangi müslümana sorarsanız sorun hiç birisi Şeriat yönetimini istemez, halbuki İslam'ın olmazsa olmazlarındandır.