Mobese olmayan kamera olmayan ve şikayet edilmicez diye düşünülen tüm ışıklarda ihlal yapılıyor. Bu zıhnıyette biri kırmızıda geçti ve aracıma 98 bin tl zarar verdi. Araca kamera taktırdım ters yön & kırmızı ışık yaya geçidi ihlalı ne görürsem 112 e iletiyorum. Ben kurala uyuyorsam herkes uyucak ben terse girmemek için 1 km fazla yol yapıyorum 1 dk kazancam dıye adam terse giriyor ışıktan geçiyor bir kere ceza yerlerse birdaha yapmıyacaklardır heleki şuanki cezalarla