Merhaba. Her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır fakat ben şöyle yapıyorum.
- Adobe Illustrator ile her bir perde için ayrı ayrı tasarımı hazırlayıp, tüm objeleri ayrı ayrı PDF formatında export alıyorum.
- Bunları Adobe After Effects'e aktarıp, yerleşim ve hizalamalarını yaptıktan sonra gerekli animasyonları hazırlıyorum.
- GIF formatında render alıp boyut optimizesini de gerçekleştirdikten sonra müşteriye teslim sağlıyorum.
Bu süreçle uğraşmayıp ücreti ile hazırlatmak isteyen olursa diye not bırakayım.
R10 avatar tasarımını 400 TL ücretle hazırlayıp, fiyata KDV eklemesi yapmadan fatura da kesiyorum.
Örnek tasarımlar için:
LİNK
Teşekkür ederim hocam, bi arkadaşla görüştüm yapılıyor şuan