Merhabalar arkadaşlar,

Ben bu sitedeki avatarlar gibi, gif avatar yapmak istiyorum ama malesef bu konuda deneyimim olmadığı için güzel sonuçlar alamıyorum. Nasıl yapabilirim bilen var mı ?