Aktif olarak hâlâ kullanıyorum hocam gerçekten çok güzel, gözlemlediğim bir kusur bir şey izledikten sonra geriye gidip aynı yerden devam edemiyoruz, çarpıya basıp ana menüye dönmek zorunda kalıyorum, özellikle dizilerde problem oluyor geri gidip diğer bölüme geçemiyorum