Hocam şikayet konularını okudum da yazdığınız yorumlar mesajlar felan okudum da şurada 225bin adet aktif üye varsa 220bini sizin yaptığınız şeyin art niyetle yapıldığını anlar bilir geri kalan 5bin kişi de saflık ve iyi niyetten dolayı sizi görmezden gelir bakın burası bir webmaster platformu burada iş alanlar ve iş verenler birsürü ticaret dönüyor herkes bir şekilde ekmeğinin peşinde adam sana iyi niyetle şuan paramı at demiş defalarca ama sen 15bini kar bilip belki de anlık işini halledip yarın sabah parayı atmayı düşünüyordun ama herkesin de kendine göre ihtiyaçları var adam sana bedavadan para atmamış hizmet istemiş para atmış sen dosyalar silindi diyorsun motor bozuldu diyorsun sürekli bir bahane ile adamı geçiştirmeye çalışmışsın profiline baktım 200 üzeri ticaretin var zaten bu kadar başarılı ticaretin varken 15bin liraya tamah edip kendi hayatınla kumar oynuyorsun farkında değilsin adam sinirlenip sana birşey demeden o anda gidip şikayet etse parayı ödemesen 3 ila 10 yıl arasında cezası var hadi diyelim aklın başına geldi savcılığa intikal ettikten sonra ödemeye çalıştın ödedin zarar karşılandı o suçun uzlaşması yok parayı ödediğin halde 1 yıl 8 ay ceza alacaksın sonrasında denetimi de ayrı dert olacak sana ama sen yaptığın yanlışı görmeyerek nasıl olsa parayı ödedim diye buraya geliyorsun adamı nasıl şikayet ederim diye konu açıyorsun elindeki deliller zaten usulsüz olduğundan dolayı boşa çıkacak burada moderatore hesap kız ismi erkek kullanıyor diye şikayet ediyorsun bir kendine bak düşün ben ne yapıyorum diye ondan sonra adamı eleştir gördüğün üzere de yorumlarda adam hakkıında tek kötü bir söz yok hep seni eleştirmişler belki de zor bi anında para lazım olmuştu şeytana uydun yaptın bir hata ama hata hatayla kapatılmaz sana yakışan gidip arkadaşın gönlünü alarak özür dileyerek helallik alarak konuyu kapatmandır buradaki vakit geçiren herkes seni görüyor tanıyor biliyor mesela bir arkadaş var forumda hergün teşekkür konusu açılıyor adama helal olsun güzel iş yapıyor diyorum ama seni gördüğümde aaa böyle bir problem yaşatmıştı tavrıda bu olmuştu diye hatırlanacaksın güzel hatırlan hocam kötü hatırlanmayı herkes beceriyor zaten selametle.