Temajet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakma da huylu huyundan vazgeçmez diye boşuna dememişler. Yıllardır aynı numaralarla milletin parasını alıyorsun mağdur edip iade ederim diyorsun. Nedense hep de bir bahanen var. Seni nasıl hala burada barındırıyorlar anlam veremedim. Hakkında en az 20-30 konu açılmıştır. İnsanda azıcık utanma olur ama sende olmadığı kesin.
Sürekli aynı konuların açılması tesadüf değil. İnsanlar mağdur oluyorsa bunun bir açıklaması olmalı. Katılıyorum.