Merhabalar arkadaşlar size birkaç şey danışmak istiyorum
Bugün başıma gelen olay bir arkadaş la işlem yapacaktık 2-3 saat çok sık iletişim kuramadım motoru arıza yapmıştı sonra döndüğümde ise arkadaş benden çok fazla miktarda para talep etti icraya veririm vesaire dedi biz de sesli konuştuk ben hepsini ses kaydı aldım bana körpe cahil vesaire erkeğim falan dedi bunun hakkında savcılıkta suç duyurusunda bulunabilir miyim ve ekstra olarak da burada şikayet konusunda numaramı açık şekilde paylaştı bu da KVK kapsamında bir suç değil mi benim kişisel bilgilerimi paylaşmış iznim olmadan yani nasıl bir yol izleyebilirim arkadaşın iadesini geçtim zaten