Vovno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz şimdi de saygısızlığın en babasını yapmışsınız.

Vefat edince göreceğim "şeye" dediğiniz şey hadsizlik ve saygısızlıktır biz iman etmişler için. Kainatın sahibi "şey değildir, onun adı: Allâh-u Teâlâ!

Zira ölünce müminler "Allâh-u Teâlâ'yı" görecekler nasipse inşAllah.
umarım düşünceleriniz doğru çıkar ben ölünce göreceğim şeye inanırım tartışma konusu değildir bu dini inanç sorusudur iyi geceler.