Buraksosyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kafam karışık vefat edince göreceğim şeye inanacağım kimseye bişey demem saygısızlik etmem herkesin kendi inancı sonuçta iyi geceler hayırlı ramazanlar
Siz şimdi de saygısızlığın en babasını yapmışsınız.

Vefat edince göreceğim "şeye" dediğiniz şey hadsizlik ve saygısızlıktır biz iman etmişler için. Kainatın sahibi "şey" değildir, onun adı: Allâh-u Teâlâ!

İkinci olarakta: ölünce müminler "Allâh-u Teâlâ'yı" görecekler nasipse inşAllah.