Coğrafya kaderdir. Aslında dünyanın en güzel Coğrafyası. Ama...
İsrail denen bir ülkenin etrafında dizilmiş, Müslüman ülkeyiz diyen ve 70-80 yıldır birlik olamayıp, israilin hakkından gelemeyen, korkak ve birbirini satan Amerika yalakası kaypak ülkelerin olduğu bir coğrafyadayız ne yazık ki. Ne bizle birlik oluyorlar ne de komşusu oldukları ülkelerle. O ülkelerde ki İnsanların tek yaptıkları savaş çıkınca korkup, bizde Müslümanız deyip, bizim ülkemize kaçmak oluyor.
İnşallah bu işin sonu yine bize patlamaz. Sığınmacılar yüzünden yıllarca her konuda çok çektik. Artık yenilerine tahammülümüz yok.