İnternet hızım yüksekte olsa bir siteye giderken aradaki sunuculara istek atıyorsun ve onlar üzerinden gidiyorsun hocam, savaştan mıdır bilmem ama o ara sunucularda yoğunluk veya hız sorunu varsa bu sebepten yavaşşama yapar
Hocam mobil veride giriyor siteye mobil veri hiç çekmiyor gibi bir şey burada muhtemelen internet sağlayıcısı sorunu olabilir.
( Modemi Resetledim )