İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam R10
İran - ABD/İsrail savaşı sonrası internet bant genişliği bilerek mi düşürtüldü?
Şuan siteye girmekte zorluk çekiyor
https://downdetector.com/
Yapay zeka modellerinde de sorun var gibi.
İnternet hızlarım normal.
İnsanlara komplo teorisi gibi geliyor ama gerçek bariz ortada. Ortalık alev gibi yanıyor. Herkes ufak bir kıvılcımı bekliyor. Bu seferki sıradan bir çatışama atışma değil. Kimse açık açık itiraf ya da ilan etmiyor ama resmen 3. dünay savaşı başladı. Özellikle 03.03. e denk getirilmesi. Kanlı ay tutulması ritüeller vesaire vesaire liste uzayıp gider. Bu dengesizler şeytana, iblise, negatife tapıyor. İlahi ve temiz olana değil.

Daha bunlar iyi günlerimiz hocam. Yakında internet, uydu hatları, sosyal medyalar tek tek yavaşlayacak/erişilemez hale gelecek/tamamen kapatılacak.
Acayip bir zaman dilimine denk geldik ne yazık ki Sonumuz hayır olsun.