İnternet hızım yüksekte olsa bir siteye giderken aradaki sunuculara istek atıyorsun ve onlar üzerinden gidiyorsun hocam, savaştan mıdır bilmem ama o ara sunucularda yoğunluk veya hız sorunu varsa bu sebepten yavaşşama yapar