Bugun tum borsa cokerken yuzde 3.24 arti kapatti.
Bunu al 16.40 stop koy izleme bile gelecek oldugunu goruyorum YTD ama inaniyorum. Bugun beni soketti tum hisseler -10 -8 yaparken karla kapatti
Guncelleme
Konuyu ilk acigimda 17 seviyesideydi. SU an 19
Son 2 gun %12 kazandirdi bence ilerleyen surecte cok fazla potansiyeli var. Hurmuzun kapali olmasi da Petkim'e cok yaradi. 20 pisikolojik siniri asarsa cok guzel sonuclar bekliyorum YTD
Gumusten 19.10 ile ciktim karla kapattim brentin dusmesi gundemde cunku ciktiktan sonra %3 dusmus