bilgiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben burada çalışıyorum her ay türkiyeye gidiyorum iqos vs isteyen oluyor ondan sorayım dedim

old horborn anılarım canlandı hocam beyazından paket az almazdım onun bile sahtesi var Türkiye'de. Benim bir isteğim yok canınızın sağlığı sağ salim gidin gelin