SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, Youtube üzerinden dolar bazında reklam geliri söz konusu. Bu Kazancı ne kadar bekletebiliriz? Çekmek istemiyorum şimdilik. 1 Milyon TL' olana kadar bekletsek bir sorun çıkar mı?

Not: Amaç şirket kurmamak, her ay giderle uğraşmamak. Gelir 1 Milyona ve fazlasına ulaşınca şirket kurup parayı o şekilde çekmek mantıklı geldi bana. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Ayrıca kanal herhangi bir şeyden dolayı kapansa içeride bekleyen para zarar görür mü?
sosyal medya istisnaya başvur digital vergi dairesindne sonra banka hesabı aç sigortalı calısıyorsan bağkur cıkmaz yani evden çıkmanı sağlayan tek şey banka hesabı açmak oluyor vergi dairesine gitmene gerek yok ibanına yatsın orada biriksin daha iyi