Merhaba arkadaşlar, Youtube üzerinden dolar bazında reklam geliri söz konusu. Bu Kazancı ne kadar bekletebiliriz? Çekmek istemiyorum şimdilik. 1 Milyon TL' olana kadar bekletsek bir sorun çıkar mı?

Not: Amaç şirket kurmamak, her ay giderle uğraşmamak. Gelir 1 Milyona ve fazlasına ulaşınca şirket kurup parayı o şekilde çekmek mantıklı geldi bana. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Ayrıca kanal herhangi bir şeyden dolayı kapansa içeride bekleyen para zarar görür mü?