Selamlar firstmail de 2 faktör açık ve telefon sıfırlandı. Şifreyle giriş 2 faktör istiyor. Faktör mailin içinde zaten bu sebeple giremiyorum. Yedek mail falanda eklenmedi. Kurtarmanın bir yolu var mı?