Sorunun cevabını arayanlar Tehran dizisini izleyebilir.

Adını unuttum üst düzey bir yetkili var. O Hamaney'in yanından ayrıldıktan sonra bombalanıyor konumu zaten. O adam daha önce Hizbullah ve birkaç saldırı olaylarında daha saldırı öncesi oradaymış.

İran'ın içi Mossad ajanı kaynıyor.

Ahmedinejad yıllar önce Mossad ile mücadele timi kurmuştuk, timin başına getirdiğimiz adam Mossad ajanı çıktı demişti.